mammeluck

Alla inlägg den 26 januari 2012

Av L - 26 januari 2012 22:57

Planen för dagen var att ta tag i det gigantiska tvättberg som tagit över vår tvättstuga... men efter två maskiner tvätt kom det något roligare i vägen!


Jag fick för mig att mixra lite i köket, och ville ha något snaskigt ostigt... hmm... shoff sccchoff

så bidde det några påhittade ostkakor... ;p

resultatet? mjooo helt okej.... men med ngn starkare ost, lite mindre kakor så kan det nog bli en höjdare!

Där efter bidde de en plåt muffins med polly!


Sen blev det matlagning, och trött bebis som tokvägra sova, hungrig mamma= lite stresspåslag...

Men efter mat, sovning så gick jag och barnen och vovv ut i snön... snölykta stog på att göra listan...

Efter att boss rasat den, jag rasat den och den själv rastat sig ett par gånger står den där nu!

Sen blev det premiär tur i släden som jag haft när jag var liten... Mira tyckte det var betydligt roligare än att titta på under snölykte bygget...


Mysig dag, och jag är så glad för att jag har så tokigt fantastiskt underbara kidz!

LUCKY ME!



Presentation

En tvåbarns mor, som med jämna mellanrum försöker sätta ord på vardagen, barn-och karl-hund bestyr, min hobby och livet i helhet

Kör livet ala´ svensson-style med radhus, kombi, hund och barn... och det är alldeles fantastiskt!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards