mammeluck

Alla inlägg den 19 januari 2012

Av L - 19 januari 2012 17:48

Nu är han här!! Min efterlängtade The ex!

Snyggve!!! Även kitchen tools börka är ett ny förvärv

Idag har vi lyckats ta oss till öf på fm tillsammans med A och uber goa gossen W, MKT trevligt och sångstund fick vi med!

därefter blev det att såga, måla och börja med beställningarna, även några nya ideér föddes... mer om det senare!

Jag lyckades som ni ser att få till gigantiskt text, och jag vetihundan hur jag får bort den så det får bli så här nu... Efter sågningen bar det i väg till M på fika och skitsnack mycket trevligt som vanligt! jag gillar den tjejen skarpt!

Nu är J ledig i 4 dgr och i dag har han åkt på hushålls görat... fix mat och dammsuga! ;)

Kvällen blir att försöka pyssla lite om färgen torkar vill säga.. där efter blir det lungt och ska nog försöka hinna med lite umgänge i tvsoffan med la familia!

hejs!

L

Presentation

En tvåbarns mor, som med jämna mellanrum försöker sätta ord på vardagen, barn-och karl-hund bestyr, min hobby och livet i helhet

Kör livet ala´ svensson-style med radhus, kombi, hund och barn... och det är alldeles fantastiskt!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards