mammeluck

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av L - 8 januari 2012 22:00

  Jag gjorde sista sprayningen idag, och nu är det sista trädet på plats, helt ok... men det hade inte gjort ngt om det varit lite högre... men men man kan inte få allt ;)


Idag har vi även hunnit med en promenad med Mira i pulkan, premiärturen

Lilleman och jag traskade och vi passade även på att svänga förbi lekparken och mira premiär gungade! och det var en riktig hitt hon älskade det!

Så det blir att göra många fler gånger, bra inslag på våra morgon promenader tänker jag! :)

Vi har även varit hos gammelfarmor och käkat söndagsmiddag, gött!

Mira passade på att ta sig ett lut medan vi andra spelade med andra ord.


Kvällen har sen gått åt till att färdigställa trädet och nu står det på sin plats i hallen.


Men det är inte slut på träd tillverkningen för det, har fått äran att göra ett par till vännen A, hoppas bara det blir bra :O


på återseende!

L

Av L - 8 januari 2012 12:07

I dag ligger det ett litet vitt duntäcke på backen, knappt så det täcker gräset men endock... små små flingor faller oxå.... å detta sätter käppar i hjulen angående mitt träd projekt... det är på gränsen till fär kallt ute, och risken är att färgen fryser innan den torkat...då blir det ingen jämn färg...skit osså!

I dag är ännu en sån dag då jag önskar att jag hade en källare! där jag kan hålls med mina projekt, spraya å måla utan att riskera andnöd hos resterande familjemedlemmar!


Men känner jag mig rätt kommer jag inte kunna hålla mig, utan ge mig på det endå... just nu sover lillan och det skulle ju vara perfekt tillfälle att göra sista sprayningen... japp...jag gört...ENDÅ!

Presentation

En tvåbarns mor, som med jämna mellanrum försöker sätta ord på vardagen, barn-och karl-hund bestyr, min hobby och livet i helhet

Kör livet ala´ svensson-style med radhus, kombi, hund och barn... och det är alldeles fantastiskt!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards