mammeluck

Alla inlägg den 13 januari 2012

Av L - 13 januari 2012 22:26

Jag fyndade igår, jag älskar fynd! Å på ica maxi av alla ställen :)


En duk och servetthållare, jag som har nojja på text och bokstäver! perfekt!














Hann även med att avverka ett gäng smyckes beställningar

Och sen gick jag vidare till nästa projekt, en ny tavla till köket...

Blev helt okej, för att vara jag som är utkass på att skriva... jag fuskade ju dock lite ;P

det var dock riktigt kul och något jag gärna skulle göra mer av, men som med allt mitt pyssel så blir det lite mkt att bara göra för det ska ju fylla en fuktion sen oxå...

Men fick jag som jag ville skulle nog varenda glas pryl vara graverad, alla smycken hänga över allt, och tavlor träd och jag vet inte allt skulle trängas på väggarna... dock går det inte...det förstår ju jag oxå! Men när man hittar ngt kul så vill man ju göra mer mer mer ;)


Några fler tavlor blir det dock till vännen... och jag ska nog inköpa några fler canvas utifall andan faller på ;P

Avslutar med en bild på alla mina tre barn, hur fina som helst ;P


på återseende!

Av L - 13 januari 2012 22:20

I dag hände något som är ytterst sällsamt nu mer, jag sov till 11.30 å det var så sjukt skönt!

Var uppe med lillan från 6 fram till halv 8, Lilleman hade ont i magen och det bidde ingen skola idag.

båda kidsen somnade sen om och jag med, sen fick J gå upp och jag låg totalt utslagen efter nattens bravder som mira bjöd på. Jag har ju varit ganska bortskämt med sömn för att vara småbarns förälder, men i ett par nätter har lille fröken vaknat och gråtit hysteriskt måååånga gånger... jag tror jag läst någonstans att runt 7 månader börjar bebisen sortera dagen i sina drömmar och de drömmer mer...jag tror det kan vara det som stör vår sömn... hon gnyr och gråter i sömnen oxå. lilla snöret!

Någon som känner igen det?



Presentation

En tvåbarns mor, som med jämna mellanrum försöker sätta ord på vardagen, barn-och karl-hund bestyr, min hobby och livet i helhet

Kör livet ala´ svensson-style med radhus, kombi, hund och barn... och det är alldeles fantastiskt!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards