mammeluck

Alla inlägg den 15 januari 2012

Av L - 15 januari 2012 18:03

I dag har varit en tung dag, morgonen inleddes med ett psykbryt på hundkräket... och inget gick som jag ville...

Mira var tvär sur och skulle helst bäras hela tiden, viltket blir svårt när både hon och jag behöver kläs på... frukosten tvär dissade hon och efter att fått äta själv (läs kladda) behöves ett bad i kökshon... där i bajsade hon....blev tvär arg när hon va tvungen att tvättas ännu mer å sen fortsatte det med en tvär arg bebis och en damp hund.... kaffets spildes ut, lampor revs ner av fröken och jag ville bara lägga mig ner på golvet och skrika i kapp med unge å hund.


tillslut kom vi iväg på vår promenad drygt en timma senare än vanligt... föken var trött men vaknade efter 15 min igen...väl hemma fick jag henne att somna om och hon sov tre timmar!

tro inte att jag passade på att vila då...jag gav mig på vår förbannade garderob där vi har sängkläder å gardiner.... hela hyllsystemet rasade där inne för säkert två år sen... å sen har det bara byggt på hög... nu e det rensat, hyllorna uppskruvade igen och snyggt och prydligt...  efter tre timmar sömn var fröken nästan sitt vanliga glada jag... men helt pigg är hon inte det märks... tro det jag efter alla uppvaknaden natte tid.


Hon fick sova i vår säng i natt, och hon har vaknat mkt men somnat om fortare iaf.

älskade lilla skruttan!


Jag känner att jag behöver lite egen pysseltid, få koppla av och inte tänka... snart så...snaaart!


på återseende!

L

Presentation

En tvåbarns mor, som med jämna mellanrum försöker sätta ord på vardagen, barn-och karl-hund bestyr, min hobby och livet i helhet

Kör livet ala´ svensson-style med radhus, kombi, hund och barn... och det är alldeles fantastiskt!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards