mammeluck

Alla inlägg den 7 januari 2012

Av L - 7 januari 2012 21:41

Den sista är inte riktigt färdig, så återkommer med bild på färdigt resultat.


I övrigt funderar jag på om jag kan lyckas göra ett träd till kapphängare...vad tror ni om det?

Vår hall och avsett plats för jackor är minimal, och ur tråkig.... skulle vilja piffa upp den... ska fundera lite till :P


I övrigt rullar livet på, I går hade Vi besök av A,L och T, mysig lek och pratstund! och i dag har vi haft lyxen att ha bästa vännen R och lilla J på besök, myyys!


Det är skönt att bara hänga och bara vara, och faktiskt ha sånna vänner man inte behöver fylla all tid med utan bara vara räcker fint oxå! LYLLO MIG! ;)

 Denna lördagskväll somnade Mira straxt efter 20, efter tt mysig bad med morsan! jag kan inte låta bli men hon e ju så fantastiskt go!!

Stora gossen sov hos kompis i natt och har knappt visat sig påhela dagen, men kvällen spendarar han för en gångs skull med mamma och Js sällskap! tänkt att jag har så fantastiska ungar!! <3


Nu ska jag hänge mig åt min lördagsgrogg, och tävän!

ha det fint alles!

Av L - 7 januari 2012 21:08

Nu är mitt första träd färdigt, jag tänkte ge er en titt på hur det gått till längst vägen:


Leta fram skivor, måla mönster och försöka fixa vettig såg yta...


Jag gav mig ju på att såga, och det slutade med att det gick av i tre delar...jag var måttligt road just då!! Det slutade med att mina kära sambo fick ta över sågen...

sccchofff scccoff wollaaa

trääääd!

grundmålning

å sen sprayning!


Där efter byggde jag ett två distansfästen så jag kunde ha lampor bakom och fästa i väggen

taaaa daaaa

Jag satte en gammal ljusslinga bakom med hjälp av silvertejp ( silvertejp is da shit!)

Jag ville även ha med en älskad uggla, som fick ta plats med hjälp av kludd, och även den fick en liten lampa i sig... Ni får nu bortse i från sladdhärvan bakom...

det är tyvärr så vårat hus ser ut...men snart kommer det bort...tack vara att det behöver barnsäkras här hemma ;)

i dagsljus.

Nu har jag ett träd kvar som ligger på tork, denna har jag tänkt ska få pryda hallen och det blir nog morgondagens projekt. bild kommer senare ;P



Presentation

En tvåbarns mor, som med jämna mellanrum försöker sätta ord på vardagen, barn-och karl-hund bestyr, min hobby och livet i helhet

Kör livet ala´ svensson-style med radhus, kombi, hund och barn... och det är alldeles fantastiskt!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards