mammeluck

Alla inlägg den 9 november 2011

Av L - 9 november 2011 17:40

Idag är en sån där dag som infaller ett par gånger varje höst hos mig, jag är låg, lika låg som fucking glocalnet! Varför? jag vet inte!

jag har allt, två underbara friska barn, en damp hund, huset sambo och hur bra vänner som helst, men det hjälper inte idag, i dag saknas något, idag ägnar jag mig åt självransakning, och fy farao vad det är otrevligt att inse att jag inte är perfekt!


Jag älskar att vara hemma med Mira, att träffa vänner, gå på ÖF, och underhålla denna fantastiska lilla varelse! Men ibland blir jag så trött, trött på att inte få ligga ensam i sängen en stund, trött på att räkna timmarna tills J kommer hem från jobbet, så jag får tvättta håret som är fullt av barnmat och spyor, trött på att det endå inte händer ngt roligt när J kommer hem... mer än att han kommer hem då... Å nu när det är höst och ruskigt ute så är det vissa dar jag bara inte orkar ge mig ut, va social och ta mig för saker.... men när jag är hemma... då blir jag så bitter, för att det är tråkigt. Jag är en sån som inte klarar av att vara hemma för mkt, att inte ha ngt planerat och i dag var en sån dag, jag hade sett fram mot att vara hemma idag, men någonstans på vägen fallerade det... det blev tråkigt, och då tänker jag... att tänka för mkt ibland är inte alltid bra, åså blir jag förbannad på mig själv som ens har mage att gnälla och så shooooffs så blir jag låg, som fucking jävla glocalnet!


Presentation

En tvåbarns mor, som med jämna mellanrum försöker sätta ord på vardagen, barn-och karl-hund bestyr, min hobby och livet i helhet

Kör livet ala´ svensson-style med radhus, kombi, hund och barn... och det är alldeles fantastiskt!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards