mammeluck

Alla inlägg den 7 november 2011

Av L - 7 november 2011 16:16

I går hade vi systuga här hela dagen lång! Min mor kom in för att hjälpa mig, vi gjorde så som sig bör, följa mönster osv... det gick inte! Tillslut var vi så trötta så vi gav upp. Men när mor min åkt, slog envisheten till! Jag ska sy ngt! Så jag byggde ett eget mönster till en klänning, klipp klipp och shooffs shoooffs så blev det två klänningar i ett navs!


   

Helt funktionsdugliga, och jävligt imponerande för att va jag! Men det är ju så att en skönhet klär i allt, det underlättar nog endel för klänningarna! Man bör dock inte titta för nära, för helt plötsligt kan det vara en sömn som löpt amok och for i väg.... nåja jag känner mig iaf pretto nöjd över min husliga prestation!

Presentation

En tvåbarns mor, som med jämna mellanrum försöker sätta ord på vardagen, barn-och karl-hund bestyr, min hobby och livet i helhet

Kör livet ala´ svensson-style med radhus, kombi, hund och barn... och det är alldeles fantastiskt!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards