mammeluck

Alla inlägg den 15 november 2011

Av L - 15 november 2011 22:35

       

  Nu har vi fått bilderna ifrån fotograferingen vi gjorde för en månad sedan. och ovan skådar ni resultatet.


Idag har Mira och jag varit med Joar och R på öppna fsk, vår nya veckorutin! Mira tycker sångstunderna är grymt kul och joddlar för fulla muggar.

trevligt och mysigt!!


Imorgon blir det mamma date, R och Joar så klart, en kär gammal vän från högstadiet L och hennes ny tillskott gossen N, och fina L och hennes lilla hilda och H utan bebis! Det ska blir mutcho trevligt!!


I övrigt känner jag att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva? allting rullar lixom på fin fint... Mira har börjat sova lite bättre igen **peppar peppar** och vi har ökat på mat intaget och tagit bort ett ammningstillfälle! Hon tar nu mer flaskan och har tvyvstartat smakeriet på välling vilket var tydligen mkt smarrigt. Som jag skrev i föregående inlägg så kommer jag antagligen amma Mira ett par månader till, men nu när hon blir 6 månader snart så kommer vi dra ner på det och snart bara amma henne kväll/natt så länge hon tycker hon behöver det. Hon är en pigg och go liten tösabit!!


Nu har jag nog slut på svammel för idag, ha det gött!

hejs




Presentation

En tvåbarns mor, som med jämna mellanrum försöker sätta ord på vardagen, barn-och karl-hund bestyr, min hobby och livet i helhet

Kör livet ala´ svensson-style med radhus, kombi, hund och barn... och det är alldeles fantastiskt!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards