mammeluck

Alla inlägg den 11 september 2011

Av L - 11 september 2011 14:29

Det blev ingen fotbollsmatch för mig och Mira, hon somnade så sött, och ville inte riskera en bilfärd med gallskrik, så J och lilleman fick åka men de fick sällskap av the godfather!


Mira och jag fixar nu söndagssteken, vilket ska bli jäkligt intressant... vi kör i lergryta och det har jag aldrig gjort förut.... spännande... men men det kan ju inte annat än smaka pyton...

Efter att ha kört in grytan, innehållande vildsvinstek, morötter, lök, honung, cola, vin, fond och en skvätt citron väntar vi nu med spänning.... jag lyckades som vanligt skaffa mig ett ordentligt brännmärke när jag satte in steken, satans vad det swiiiir!


Nu tar vi ett altanhäng

Man kan inte annat än älska och avguda denna underbara lilla varelse!



Av L - 11 september 2011 09:42

Idag vaknade vi tidigt, för att va oss iaf... Kl 08 steg vi upp, Mira somna om igen men jag la mig å titta på ännu ett avsnitt av dw! Nu är det kaffe och påklädnad, sen bär d av till virserum för fotbollsmatch, idag blireen soft dag, och iMorgon ska vi på föräldragrupp! Spännande att träffa alla bäbisar!

Presentation

En tvåbarns mor, som med jämna mellanrum försöker sätta ord på vardagen, barn-och karl-hund bestyr, min hobby och livet i helhet

Kör livet ala´ svensson-style med radhus, kombi, hund och barn... och det är alldeles fantastiskt!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards