mammeluck

Alla inlägg den 1 september 2011

Av L - 1 september 2011 12:53


NAMNSMYCKE 4 STAV



Tänkte dra igång en tävling, där du kan vinna en fyrstav med tillhörande kulkedja!

På en fyrstav får du plats med max 7-8 tecken på varje sida (4sidor)

Där kan du skriva dina barnsnamn, födelsedata eller några kloka ord, du väljer själv!


För att vara med och tävla behöver du bara länka till bloggen via facebook eller din egen blogg och skriva en kommentar under detta inlägg, kom även ihåg att skriva kontaktuppgifter!


TÄVLINGEN AVSLUTAS 2011-09-15


Lycka till!

Linda



Av L - 1 september 2011 12:38

Avnjuter just nu i denna stund en sjukt god kopp kaffe, lillan sover och hundkräket ligger vid mina fötter...gött!

Som ni kanske förstår har jag inte lyckats klura ut hur man mobildbloggar med bilder...värdelöst! överväger starkt att byta bloggplats... inte för att jag är  något vidare på att uppdatera, eller på att skriva något direkt fyndigt heller... men då skulle jag ju slippa skriva så mkt å ist lägga upp massa bilder...


Vi skulle ha tagit oss til öppna förskolan denna vecka, men det har inte blivit av, det har varit fullt opp med dop förberedelser och shopping... inte mig emot!


Jag kör ju oxå mitt desperate housewife race, är inne på säsong 3 nu, vet inte men jag som tyckte det var rusktigt mycket trams är nu helt hooked!

I LÖV IT!



i går tog vi oss ner på stan för e lunch med M som väntar nr2 och borde anlända inom en snar framtid, vi satt i solen och babblade bort ett par timmar, där efter bar det hem för att möta upp fina suss för lite mer kaffe och babbel... mycket bra dag helt enkelt!


Jag har oxå fått hem grejer som jag beställde i från sötnöten.se, fick tipset från en annan blogg och föll som en fura, där kan man välja mellan massa fina tyger med mycket mönster och retro stil och så syr hon upp det du beställer.... beställde 3 dreglisar och en body, hon är så söt lilla sessan så det förslår! Jag kommer lägga in en ny beställning, kanske redan idag på lite mössor :) HETT TIPS alltså kolla inte sötnöten.se!


vi var ju i nkpg i tisdags och där shoppades det loss till hela familjen, så nu har jag bränt allt jag fått in för smycken och glas.... gött!!



Presentation

En tvåbarns mor, som med jämna mellanrum försöker sätta ord på vardagen, barn-och karl-hund bestyr, min hobby och livet i helhet

Kör livet ala´ svensson-style med radhus, kombi, hund och barn... och det är alldeles fantastiskt!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19 20
21
22
23
24 25
26 27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards