mammeluck

Alla inlägg den 27 mars 2011

Av L - 27 mars 2011 16:06

Helgen har varit hur skön som helst! Lördagen ägnade jag och J med att fixa lite i förråd och trädgård, jag låg som en strandad val i rabbatterna... detta straffades självfallet senare med ont och sammandragningar, men det var sjukt mkt värt det att få vara ute och njuta av solen!

Sen blev det att inviga våren på riktigt och avnjuta en kebabrulle på KEBABMÄSTARN! Där snackar vi vårtecken! denna intogs självfallet på en bänk vid vattnet... men...hmm det var lite kyligt men än dock vårkänslor! Sen en kort sväng till svärmor-svärfar och svägerska för lite kaffe och paket till svärfar.

Kvällen avslutade jag och J hos kära grannen som bjöd över oss på festligheter! Hon sa något mycket klokt oxå " du kan ju inte dricka, men prata det kan du ju fortfarande så jag tänkte om du ville komma bort" många plus poäng till dig! Å jag orka hålla mig vaken ända till 23! mkt härlig dag och kväll!


Idag har jag byggt piroger och snart ska vi dra igång grillen för att införskaffa oss än mer vårkänslor... dock är det snorkallt och saknas sol ute... men sol i sinne!


Presentation

En tvåbarns mor, som med jämna mellanrum försöker sätta ord på vardagen, barn-och karl-hund bestyr, min hobby och livet i helhet

Kör livet ala´ svensson-style med radhus, kombi, hund och barn... och det är alldeles fantastiskt!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards