mammeluck

Alla inlägg den 17 mars 2011

Av L - 17 mars 2011 11:15

Varje gång grynet rör sig i magen, får jag ett sjukt fåningt flin...

Nu här h*n är större där inne, känns det oxå mer "på riktigt" om man får säga så!? H*n känns och jag börjar lära mig h*ns vaken tider.

tänk att vi faktiskt har någon så fantastiskt som växer där inne i min mage, det är ju lite absurt egentligen... fast samtidigt hur självklart å vanligt som helst.

Å jag längtar massor nu, jag vill att veckorna ska springa iväg o POFF så är h*n här!


Något som jag INTE kommer sakna är de frekvent ökande toalettbesöken nattetid... serriöst att behöva springa 1ggr/h!?! jag blir tokig!

jag behöver minsann inte gå så ofta dagtid... så varför på natten?

Jag kan snart gå till toaletten, uträtta mina behov och komma tillbaka till sängen (oftast utan att slå mig, eller dra upp dörren så att låskolven rispar min mage!)

i sömnen.


Min älskade hund har senaste tiden oxå fått för sig att han ska sova PÅ MIG, inte brevid, inte vid fötterna utan verkligen PÅ MIG helst på magen... och det är inte någon liten golvmopp jag har... utan minst en 40kg klump...jag sparkar bort han, å så kommer han sen smygandes igen..(som om han inte märks!)

De 10tal gånger som jag springer upp på dass på natten, tar han då istället hela min plats, och när jag i halvvaket tillstånd kommer tillbaka och ska sätta ner min inte så lilla röv i sängen, japp...då sätterjag mig på hundkräket förståss...

Det är tur att han är sjukt söt!


Å hörrö ni!

Jag ser ju att det iaf är några som är här inne och läser och tar del av mitt svammel...släng in en kommentar... för det tycker jag är kul!


Kram L


Presentation

En tvåbarns mor, som med jämna mellanrum försöker sätta ord på vardagen, barn-och karl-hund bestyr, min hobby och livet i helhet

Kör livet ala´ svensson-style med radhus, kombi, hund och barn... och det är alldeles fantastiskt!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards