mammeluck

Alla inlägg den 2 mars 2011

v27

Av L - 2 mars 2011 09:56

v 27 går mot sitt slut och snart är vi inne i v28!! Vad tiden går fort nu!!

Börjar känna bäbis stress... barnrummet är inte ens påbörjat, jag har mängder med måste-göra saker kvar... OK ja jag vet att det är 12v kvar....


Men om man backar i bloggen, så skrev jag i början att åååå vad jag läntade tills jag paserat den där magiska vecka 12... å nu helt plötsligt så är det bara 12 v kvar. det är kort tid! men sjukt härligt!!

 

Vi har iaf fått låna lite bra å ha saker av J, d e bra å så har vi ju världens sötaste lilla babykorg för vi fått låna av söta E-L!

Lite av d vi har:

säng (korg)

Skötbord

Sängkläder

massa barbapappa grejor

Badbalja

Babysitter en ovibrerande och en vibrereande - d ni! :P


men snart ska vi shoppa loss i Ullared.... och bäbis prylar står min söta farmor för! Som plåster på såren för att jag inte kan följa med till Turkiet. :)


______________________________________________


I dag bär det av till nkpg tills på fredag i jobbet...sista trippen till nkpg innan jag går hem :) 

Har planerat att jag går hem från jobbet den 9/5 dvs att jag faktiskt bara jobbar drygt 2mån till. Jag tar ut min semester då... och går jag över tiden med grynet så vet jag faktiskt inte hur man gör då? Någon klok som har koll på läget?  



Jag misstänker oxå att min kära vän fått sitt underverk nu, men jag vet inte riktigt... hoppas att hon mår bra och att liten anlänt :)





Presentation

En tvåbarns mor, som med jämna mellanrum försöker sätta ord på vardagen, barn-och karl-hund bestyr, min hobby och livet i helhet

Kör livet ala´ svensson-style med radhus, kombi, hund och barn... och det är alldeles fantastiskt!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards