mammeluck

Alla inlägg under oktober 2011

Av L - 1 oktober 2011 18:28

Det här blir som många andra inlägg, idag har jag, sen gjorde jag och nu ska jag....bla bla bla...


Dagen började med att Mira tyckte det var dax att vakna kl08.00 opp, kaffe å bli människa... därefter tog vi tag  städa ur förrådet... det var ju en utmaning, men gick hyffsat smärtfritt! Där efter har jag varit och fikat hemma hos en god vän, mkt trevligt, sen traskade jag och Mira från stan och hemmåt... det är så sjuk tråkigt att gå själv.... så telefonen gick hett...bittert nog hade jag glömt headsetet....o snacka om att det är jobbigt att hålla luren mot öran hela tia! Nåja väl hemma, sov Mira i vagnen och jag tog mig ann några buskar oh sågade av dem.... Buskar är väl endå ett rätt överskattat!? på vår tomt har vi 9 buskar (å då ska tilläggas att vi har LITEN tomt)... som bara står där....å e sjukt fula... vad ska dom va bra för? Nästa år ska jag ge mig på alla buskar på framsidan när vi ska lägga nya plattor... Nu fick det räcka med att såga av dom så länge! Sista tiden av mitt sågande satt Mira i vagnen och as flabba åt sin svettiga och svärande moder, jag antar att skadeglädjen ska börjas i tid!

Därefter bidde det lek, tankning och mys, och nu ett par timmmar senare sussar liten gott. Storebror är hos pappa i helgen <3


Nu sk jag iaf njuta av lite egen tid...


hejs!

Presentation

En tvåbarns mor, som med jämna mellanrum försöker sätta ord på vardagen, barn-och karl-hund bestyr, min hobby och livet i helhet

Kör livet ala´ svensson-style med radhus, kombi, hund och barn... och det är alldeles fantastiskt!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards