mammeluck

Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av L - 12 oktober 2011 11:56


Nu är Mira 4 månader, har skaffat sig sin första tand, börjat med tandborstning och käka smakisar!

Hon har upptäckt sina fötter och sliter och tuggar på dem alla vaken tid, Ho´ är mysig som tusan! Skrattar högt, är med och jollrar i högan sky! 

6740gr väger hon nu, och drar stl 68-74! och växer som ogräs!


Idaghar vi lyckats bada tvkontrollen i badbaljan, vilket med största sannorlighet kommer göra pappa J skogstokig!  Har funderat på vem jag kan skylla på... men inser att jag nog får ta den här smällen helt enkelt... OUTCH!



Man kan ju inte bli arg på en sån  här sötnos...dock tror jag J tycker det går alldeles utmärkt att bli arg på mig...

Nu sover korven, och jag ska hänge mig åt wordfeud och despeerat hemmafruar! 

och gömma alla tillhyggen J skulle kunna tänkas slå mig i huvet med....

(för att förtydliga så brukar inte J slå mig i huvudet eller ngn annanstans heller för den delen....bortsett från röven, men den e så mjukt vaderad så det gör inget!) 


Presentation

En tvåbarns mor, som med jämna mellanrum försöker sätta ord på vardagen, barn-och karl-hund bestyr, min hobby och livet i helhet

Kör livet ala´ svensson-style med radhus, kombi, hund och barn... och det är alldeles fantastiskt!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards