mammeluck

Alla inlägg den 28 oktober 2011

Av L - 28 oktober 2011 16:48

Mira har haft en kass sovnatt hon sover, men vaknar hundraelvaggr!= moster bebis! och monsterstorebror envisades med att väcka sin mor och syster hundra gånger innan skolan= inte så överlycklig jag! 

Men efter att ha tagit en sväng på stan tillsammans med A och lilla ludde var humöret på top igen!

Vi införskaffade Mira en Jumpsuit, och en så sjuk söt en! Nu kan jag och mina barn matcha varandra varenda helg i soffan, fattas bara att J får en oxå, jag tror han e lite avis fast han säger att det är ap fult... jag tror det är avundsjukan som talar!

Min kära sambo insisterade på att vi skulle äta nudlar i dag... hmm... INTE fredagsmys! men jag blev lovad en överaskning om jag gick med på nudlar.... JAG HOPPAS på en fet godispåse!! för det är fredagsmys!!

Bjuder på oss i jumpsuits, inte smickrande men sjuhelsikes så skönt!! Jag har ju redan gubbe, så jag behöver inte göra mig till längre ;)

Presentation

En tvåbarns mor, som med jämna mellanrum försöker sätta ord på vardagen, barn-och karl-hund bestyr, min hobby och livet i helhet

Kör livet ala´ svensson-style med radhus, kombi, hund och barn... och det är alldeles fantastiskt!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards