mammeluck

Alla inlägg den 31 oktober 2011

Av L - 31 oktober 2011 21:37

Idag är en sån där dag när jag tänker mkt på gamla Goa tider.. Vänner som jag tappat kontakten med och hur livet var då... Jag saknar Bettan gliiis våra festnätter och hur hon förgyllde mina arbepass! Jag saknar Jennie Catrin å lina, våra partynätter! Just idag saknar jag att gå ut på krogen, dansa och va lullig! Vara så där ytlig och träffa samma gamla folk som alltid och antagligen alltid kommer hänga på krogen... Det kan vara svårt att tro... Men förr var jag en trogen gäst på stadens krogar, svir hela natten och sov bort hela dagen efter... Jag vill inte för något i världen byta tillbaka dit, men en visit för att kunna bekräfta att det är som det alltid har varit... Det vore trevligt! Bara vara jag en stund!

Presentation

En tvåbarns mor, som med jämna mellanrum försöker sätta ord på vardagen, barn-och karl-hund bestyr, min hobby och livet i helhet

Kör livet ala´ svensson-style med radhus, kombi, hund och barn... och det är alldeles fantastiskt!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards