mammeluck

Alla inlägg den 22 oktober 2011

Av L - 22 oktober 2011 12:18

Idag är eftermiddagen och kvällen fullbokad!


Kl 15 ska vi göra en syskonfotografering av mina underbara fantastiska barn *hoppas såååå att den minsta av dem är sammarbetsvillig, den större kan ju faktiskt lee på beställning ;)*

Så nu sover snäckan och jag hoppas hon gör det en stund till så hon är utvilad och sitt sötaste jag vid fotograeringen, jag hoppas oxå att solen tittar fram och att vi får ritkgit mysiga höst bilder!!


Efter fotograferingen blire kalas för  min kusse, och sen efter det vara tanken att J och jag skulle på 30års fest, men Mira är snorig, jag är snorig och det känns inte Ok att ge sig iväg, så då får J gå själv... Jag kan ju inte dricka något nämnvärt endå, och 30års fester ska det ju firas ordentligt på! ;)


Får väl vara glad om J hittar hem i natt... men han får sova på soffan.... inget fyllo i sängen om Mira sover där... då kanske kan rullaröver henne på riktigt! Nu ska jag kolla över om jag kan få min barn att matcha ;)


hejs!

Av L - 22 oktober 2011 12:17


Mira kära vän C och hennes C fick för en vecka sedan världens sötaste lilla tös!


Stort grattis till er och hjärtligt välkommen till underverket!

Av L - 22 oktober 2011 12:14

bloggplatsen.se har äntligen börjat jobba på en App att blogga ifrån, INTE EN DAG FÖRSENT! den ska lanseras under oktober, och otober är snart slut, dvs att jag hoppas den kommer snaaart!! så d så!!

Presentation

En tvåbarns mor, som med jämna mellanrum försöker sätta ord på vardagen, barn-och karl-hund bestyr, min hobby och livet i helhet

Kör livet ala´ svensson-style med radhus, kombi, hund och barn... och det är alldeles fantastiskt!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards