mammeluck

Direktlänk till inlägg 4 mars 2012

terapi

Av L - 4 mars 2012 22:57

Em har varit något tung, behöver inte gå närmare in på orsak men jag önskar så in i märgen att jag kunde trolla, POFF så var allt bara så alldels perfekt!


Mitt liv är just nu i snudd på perfekt (inte för att skryta men IT IS!) jag har två underbara älskade barn, en faktastikt fin sambo, ett kräk till hund men han e söt och go största delen av tiden ;) jag har vårt hus, en jobb jag tycker om, underbara vänner och familj...när jag tänker efter så är det egentligen ingenting jag saknar just nu, just här. Det är det här jag har som varit mitt mål, min dröm och jag lever i det nu... visst har jag fler drömmar, fler mål men skulle jag inte nå dit så är det inte hela världen, för jag har en underbar grund att stå på! Så vad gnäller du om tänker ni då!


 Endock en liiiiten om ack så stor sak skulle ta bort en stort krävande klump, spara mina och min älskades tårar å det är så svårt, å tokigt alltihop å det har varat så länge... Den jag älskar och skulle offra allt för men jag kan inget göra, mer än att vara, älska, trösta, torka tårar och hoppas på det bästa... älskade älskade lilla du, på någotvis löser det sig tillslut! Och jag hoppas det blir till det bästa för oss alla....vad det är vet jag dock inte...än.  Jag känner mig rätt trött, tömd på känslor just nu... Behöver få ur mig något, fast så osammanhängade, men huvudsaken är att jag fått ur mig lite....jag måste... Jag orkar inte hålla allt just nu, för det här huvudbryet har hoppat till ännu en ny högre dimension på någotvis, och jag är lite rädd för var det kommer sluta någonstans...



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av L - 15 maj 2012 11:37

Våra dagar tillbrigas ute i trädgården, vi har börjat med att flytta ut på altanen igen...gött som attans... MEN i helgen har bossen haft tokfnatt och försökt gräva upp, bita upp/ tugga upp altanen...det slutande med att J skruvande bort ett par pl...

Av L - 9 maj 2012 11:20

  min fina ungar!     igår tog vi oss en promenix för att möta pappa efter jobbet, det tog oss 35 min att ta oss halvvägs... men spännande var det! tillommed kissen anslöt sig till oss på kvällen firade vi vår tre åring ...

Av L - 9 maj 2012 11:14

Nu har godbitan hunnit bli 11 månader, inte ens en månad kvar så blir hon alltså 1 år! 1 år, förstår ni!? hon är snart inte min lilla bebis längre ;/   Nya kunskaper hon har förvärvar sista tiden är: * tar 5-6 steg själv, och står stadigt!...

Av L - 6 maj 2012 10:34

Jag har tappat lusten attt blogga, den kommer nog tillbaka en vacker dag kanske... ...

Av L - 22 april 2012 22:49

in life!     Vi har det tokbra och jag har helt tappat lusten att delge och uppdatera er här, men det kommer... snart.   på återseende! ...

Presentation

En tvåbarns mor, som med jämna mellanrum försöker sätta ord på vardagen, barn-och karl-hund bestyr, min hobby och livet i helhet

Kör livet ala´ svensson-style med radhus, kombi, hund och barn... och det är alldeles fantastiskt!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards