mammeluck

Alla inlägg den 29 mars 2012

Av L - 29 mars 2012 11:27

Hola!


Här har vi haft fullt upp, våren har verkligen visat sig från sin bästa sida under en tid, och jag har tagit tag i alla trädgårsbestyr. nya land har fått se dagens ljus, plattor har rivits upp, buskar har flyttats och dammen har tömts, fiskar sålts och nu är projektet att göra om dammen till land i full gång, men jisses vad det krävs jord för att fylla ut den.

Vi lägger igen dammen för att vår lilla fröken som utforskar allt, med alla säkerhet skulle ta sig både ett och två dopp i den om den var kvar.


Även lillemans rum har fått sig en make over, och det har möblerats och styrts om, resultatet blev bra och jag skulle tänka mig att ta det istället ;P


Livet rullar på och vi mår fin fint!

Presentation

En tvåbarns mor, som med jämna mellanrum försöker sätta ord på vardagen, barn-och karl-hund bestyr, min hobby och livet i helhet

Kör livet ala´ svensson-style med radhus, kombi, hund och barn... och det är alldeles fantastiskt!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards