mammeluck

Alla inlägg den 18 juli 2011

?

Av L - 18 juli 2011 12:29

Jag kan inte rå för att jag blir en aningen störd när det kommer en trådsmal vad jag antar nybliven mor med barnvagn med liggdel... när det är tighta slimmade kläder kombinerade med mega boobs...


Kanon gött för dom, inte mig emot... det jasg blir bitter på är att jag som sa att det inte kan bli värre... (efter min graviditet med Noel) men jag får bittert bita i det sura äpplet och inse att det kunde det visst det!


En av få nackdelar med att amma är att lillan får i sig allt jag äter, eller inte äter... dvs bantningskurer går fetbort, pillertriller går fetbort och träna är inte min starka sida...

Jag var ju inte direkt liten innan jag blev gravid, men jag hade åtminstonde lyckats slänga av mig ett par kilo till... å sen spydde vi bort ett par till...men sen... sa det POFF! så kom lite till å ännu mer...

4dgr efter förlossningen provade jag ett par av mina jeans, det gick fint å få på dig dom... MEN magen är som en gigantiskt delgklump... å full med dessa fina bristningar somm klätt den i 10 års tid... denna gång kom några ytterligare streck oxå... som är knallröda jämnfört med de gamla blekta asen.... suck.

Här letas tält att campa i tills vi fastar till oss något iaf... jag kan inte låta bli att återkomma till att det är sjukt orättvist...för nyblivna pappa J har inte en enda bristning eller hängbuk minsann ;) å inga läckande brön heller för den delen...


nåja, färdig gnällt för denna gång... återkommer med updates om lillan ikväll förhoppningsvis..


hejs!


Presentation

En tvåbarns mor, som med jämna mellanrum försöker sätta ord på vardagen, barn-och karl-hund bestyr, min hobby och livet i helhet

Kör livet ala´ svensson-style med radhus, kombi, hund och barn... och det är alldeles fantastiskt!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards