mammeluck

Alla inlägg den 4 juli 2011

Av L - 4 juli 2011 23:59

Idag har varit en mycket bättre dag för tösen... Skönt! Men lite magknip är det nog, och miniform droppar har införskaffats! Hoppas nu på bättring! Jag har. Oxå hoppat lök mjölk (bara lite i kaffet) för att förhoppningsvis få en gladare ungeIdag har vi fått finbesök från götet! Min kära syssling är på besök, mutcho trevligt! Vi har snackat skit, och sedan bänkade.vi oss i soffan för film och chips! Jag har även skaffat mig huvudbry och funderat kring d här med vänner-bekanta osv... Vad gör en vän till en vän å hur d kan avslutas eller rinna ut i sanden, det är lite sorgligt! Jag har ett par vänner som jag varit riktigt nära, som jag har roliga och härliga minnen med, men av något anledning har jag inte samma kontakt med dem idag, saker som familj, barn och jobb kom i mellan å sen har tiden lixom gått för långt för att bara lyfta luren o säga hej  dumt är det! Å vänner som man har, gör planer med men som inte blir av... D e oxå tråkigt! Jag får ta å skärpa opp ma! Men innan det så ska jag sova.Natti natti! L

Presentation

En tvåbarns mor, som med jämna mellanrum försöker sätta ord på vardagen, barn-och karl-hund bestyr, min hobby och livet i helhet

Kör livet ala´ svensson-style med radhus, kombi, hund och barn... och det är alldeles fantastiskt!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards