mammeluck

Alla inlägg den 3 juli 2011

Av L - 3 juli 2011 23:27

Älskade unge varför skriker du så? vad är fel?Vi har ju haft en behagligt lugn tös, men nu har hon gett smakprov på hur en gaphals kan vara... Högljudd! Fy farao vad det är frustrerande när man bytt blöja, matat, gosat, promenerat, klätt av, klätt på masserat, sjungit för å ingenting hjälper! Tillslut är hela familjen irriterad och inte gör d att tösen blir lugnare... Jag är så sjukt glad för att min bästa vän också ärMitt uppe i nybliven förälder träsket! Att ha en trygg vän som man kan gnälla av sig med, som går igenom samma resa med vakna nätter, små underverk, total lycka och hysteriskt gråt. Å glädjas oxå så klart ;)Tack R!  Nu ligger iaf vår skatt och sover, jag håller tummar å tår för att hon är nöjd i natt och i morgon... Å att det bara var Ā bad day. Hejs!

Presentation

En tvåbarns mor, som med jämna mellanrum försöker sätta ord på vardagen, barn-och karl-hund bestyr, min hobby och livet i helhet

Kör livet ala´ svensson-style med radhus, kombi, hund och barn... och det är alldeles fantastiskt!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards