mammeluck

Alla inlägg den 28 maj 2011

Av L - 28 maj 2011 15:06

För att fördriva tiden i dag har jag bakat kärleksmums till min stora kärlek



Min lilla gosse är hos sin pappa, och det har bara varit jag och damp-orvar (läs hunden boss) idag...


Damp orvar tränar på att gå lös, på heltid under våra promenader... han är rätt duktigt kräk trotts allt... För ett år sedan hade jag inte ens tänkt tanken på att släppa han lös utan att J var med! Men nu så... han börjar bli duktig våran 2 åring! <3


I Går gjorde jag en beställning på lite efter gravid-kläder... satsade mest på tights och tunikor som inte sitter åt över kaggen... hoppas att vi kan slippa att gå i mjukisbrallor hela sommaren... ;P

Ser sjukt mkt fram mot att i slutet av sommaren kanske kunna klämma ner mig i mina gamla jeans... Om denna gigantiska röv som kom med magen behagar att minska något i omkrets villsäga....


Jag ser fram mot att kunna sova på mage, ha kläder å känna mig lite fin... det vore gött!

Men innan det ska vi klämma ut en bäbis, drass med otrevligheterna som kommer ut efter bäbis ett tag... och SEN kanske vi kan få känna oss lite sommarfräscha...om vi har tur!

yeah

underbara son å ja

ännu en pose bild hahaha

tog med mej kidzen till stranden


Tills dess ses vi i mjukisbrallor, mega mage.... å har ni tur kanske jag orkat kamma håret!

/L


Presentation

En tvåbarns mor, som med jämna mellanrum försöker sätta ord på vardagen, barn-och karl-hund bestyr, min hobby och livet i helhet

Kör livet ala´ svensson-style med radhus, kombi, hund och barn... och det är alldeles fantastiskt!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards