mammeluck

Alla inlägg den 21 maj 2011

Av L - 21 maj 2011 10:40

God morgon!


Sen jag började bli tvungen att äta frukost i början av graviditeten så har nog nog kört igenom alla vanliga-frulle-måltider. Tror det började med havregrynsgröt någon månad eller två, musli, banan och fil- smörgås-smootie- u name it!

Men jag tröttnar... det är aptråkigt å göra frukost, å det är tjatigt som fn!

Konstigt att jag inte tröttnade på min tidigare frulle... kaffe å cigg... !


Men huuu så gott det skulle vara, tänk att sitta i solen, läsa tidningen, dricka mitt kaffe å få ha en cigg hängande i mungipan!! När jag tänker på det så sprider det sig lixom en glädje i hela kroppen.... hur sjukt är inte det!? Jag har varit rökfri i 8månader utan ett enda litet skeeetet bloss! Jag kan sitta med mina rökande vänner utan att bli tokig... men jag har svårt att köpa att jag aldrig mer får röka... dumhuve! Här blir det ingen rök med barn i, eller utanför kroppen på ett bra tag till så d så! (Bara så du vet Linda!)


Men åter till frullebestyren...idag har jag ätit den goaste frullen ever!

FRUKTSALLAD! Hur fint som helst!

Det slår nog ciggen iaf! Men nu blire en kopp java!

________________________________________________


/L

Av L - 21 maj 2011 10:33

Och till er fina lilla gosse!

Presentation

En tvåbarns mor, som med jämna mellanrum försöker sätta ord på vardagen, barn-och karl-hund bestyr, min hobby och livet i helhet

Kör livet ala´ svensson-style med radhus, kombi, hund och barn... och det är alldeles fantastiskt!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards