mammeluck

Alla inlägg den 22 maj 2011

Av L - 22 maj 2011 20:14

Japp...fullfart hela tiden... det är inte ofta jag sitter ner och tar d lugnt nu faktiskt... hittar sjukt mkt som MÅSTE göras... hele´tin...


Nu är iaf altanen på baksidan wedo för sommar



Böghörnan gör comeback även iår!


Trägår´n är rensad på ogräs, å gräsmattan klippt å alla altaner oljade flertalet gånger... gött!!

Jag är helt övertygad nu... det går inte å hålla igång för å få ut en unge iaf...


På tisdag har blivande fadern planerat att alla möjliga sätta-i-gång-metoder ska prövas.... joo.. vi får väl se hur det går med det!


V39 är vi inne i nu iaf... 


I helgen har vi varit på lille joars dop och han var såå grymt fint! <3 

Sen var vi en sväng till a-rum till Agnes å Jessan, När vi åkte därifrån var bilen överfylld med bra-å-ha bäbis saker!  *massa tack*


I morgon är en ny vecka, och då ska jag träffa en kär gammal vän som jag inte träffat på över 2 år! skäms på mig! men bättre sent än aldrig! det ska bli mutcho roligt, Bästa vännen R och lilla J ska oxå vara med ;) ser vi fram emot!


Ne, nu ska jag ta en sväng om med dammsugarn.... innan SOLSIDAN!


aDJÖKEN!

/L 

Presentation

En tvåbarns mor, som med jämna mellanrum försöker sätta ord på vardagen, barn-och karl-hund bestyr, min hobby och livet i helhet

Kör livet ala´ svensson-style med radhus, kombi, hund och barn... och det är alldeles fantastiskt!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards