mammeluck

Alla inlägg den 10 juni 2011

Av L - 10 juni 2011 21:11

Tänk att jag nu mer kan tittulera mig som två barns mor... helt fantiskt!


Just nu ligger Mira och sussar i soffan, och jag hänger vid datorn... Pappa J är i skogen och storebror är hos sin pappa...


Idag har vi varit på BVC och vägt tösen, hon går nu oppåt å käkar som en tok, hon sover bra på nätterna och vaknar och käkar (måste i bland bli väckt för käk tom)

Än så länge har jag lyckats att flytta över henne till sin korg efter maten på natten... och hon somnar gott där... så var det inte med N när han var liten, han sov som ett plåster på mig... och jag sov inte alls...


Nu känner jag mig rätt utvilad och dom här natt rutinerna är perfekt!  men jag känner att jag inte kan ropa hej än, för tänk om magen börjasr spöka hos tösen, och hon förvandlas till ett skrik monster? *peppar peppar ta i trä*


Jag tror jag svävar lite på rosa moln just nu, och dagarna bara rusar iväg utan att vi har gjort något särskilt och jag är lite smått konstant förvirrad!


Förlossnings storyn är även den på G, måste bara bena lite till -allt är inte riktigt glasklart ;)


Nu ska jag lukta och gosa med min tös! <3


/L

Presentation

En tvåbarns mor, som med jämna mellanrum försöker sätta ord på vardagen, barn-och karl-hund bestyr, min hobby och livet i helhet

Kör livet ala´ svensson-style med radhus, kombi, hund och barn... och det är alldeles fantastiskt!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards