mammeluck

Alla inlägg den 2 juni 2011

Av L - 2 juni 2011 10:48

Idag ska hon anlända... datumet vi rabblat för alla...

beräknad ankomst bla bla bla...


Jag tror hon håller på sig... vill bakas lite extra fet där inne... så att hon slår sin storebrors fördelsevikt... japp!

Lite besviken blir jag varje morgon när jag vaknar och inser att det inte hände något spännande i natt heller...samtidigt är jag lite lättad att jag fått ytterligare en natts sömn så jag kanske orkar med pärsen det innebär när hon väl behagar trycka på "ut-knappen".


Igår hade jag en såndär riktigt tråk dag - var mega trött, seg och ville helst inte bli tilltalad... jag låg i böghörnan och hade desperate housewifes race och tyckte synd om mig själv. - J som jobbat 2 nätter låg och grisa i soffan och åkte på kvällningen å jaga med far min...

Jag fundera på det om man inte skulle passa på å gå på bio, laga lyxmiddagar och göra sånt vi inte kommer kunna göra lika lätt sen...

men jag orkar inte... jag orkar inte leta efter ett tält som kan täcka mig gigantiska kroppshydda, å kamma håret är ju sjukt jobbigt... smink... oh nej... orker intä!


Men i dag... så ska en kär gammal vän och hennes familj komma hit, och vi ska ta en hederlig grillkväll... d ska bli hur fint som helst!


så i dag ska jag nog tom kosta på mig att kamma håret och ha något annat än mina sönderklippta kortbyx-mjukisbrallor!


Å än har jag inte fått mega krupp på att bäbis inte behagat titta ut, men...det kanske kan komma.. inom de närmsta dagarna....


hejs!

L

Presentation

En tvåbarns mor, som med jämna mellanrum försöker sätta ord på vardagen, barn-och karl-hund bestyr, min hobby och livet i helhet

Kör livet ala´ svensson-style med radhus, kombi, hund och barn... och det är alldeles fantastiskt!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards