mammeluck

Alla inlägg under april 2011

Av L - 4 april 2011 19:31

Jag har nog inget roligt att delge, jag är så sjukt trött och jag längtar till kl blir 21.00 så jag kan slänga mig och sonen i säng.

Nätterna är inget roliga... faktiskt stundtals en ren plåga...

Men alltid framåt morgonen så somnar jag tillslut...å sover så där sjukt dregel-skönt! Å då ska förståss väckarklockan ringa 5.47 och tjuta om att det är dax att göra sig redo för jobbet... 

Å sen håller vi hyffsad god min tills det blir tillåtet för hemgång... då tar jag sikte på soffan och halvsover och åmar mig om vartannat.

Jag är så sjukt trött och jag skulle lätt kunna gå i ide tills bäbis är färdrigjäst...


Jag borde skämmas för allt gnäll... men jag är för trött för det oxå...


/L


Av L - 3 april 2011 12:07

Natten har varit djävulsk... minsta rörelse och det har huggit här å var i min giganstiska kroppshydda... urrk!


Efter att jag varit uppe och gjort lilleman redo för match i växsjö gick jag och la mig igen... O jisses så skönt jag sov då helt plötsligt... nör jag inte borde sova... suck.. det resulterade i en allt för kort söndag för min smak.


Har precis uppdaterat mig i blogg världen, gjort mitt till bloggvärlden och ska nu ta kräket på en promenad.

Sen ska jag träffa mina fina flickor - och joar så klart! ILIKE!


Adjö då!

L

Presentation

En tvåbarns mor, som med jämna mellanrum försöker sätta ord på vardagen, barn-och karl-hund bestyr, min hobby och livet i helhet

Kör livet ala´ svensson-style med radhus, kombi, hund och barn... och det är alldeles fantastiskt!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards