mammeluck

Alla inlägg den 18 april 2011

Av L - 18 april 2011 13:42

Denna vecka hoppas vi på att barnvagnen anländer, jag tror minsann jag tänker knöka ner Boss i vagnen och ta mig en promenix för att prov-gå vrål-åket!


Sen ska vi på vår första föräldragrupp på onsdag, och jag hoppas att det är en trevlig å wolig grupp som helt saknar torrbollar :) Vore ju roligt om det är flera som man kan fortsätta träffa under föräldraledigheten :P

Jag får återkomma i frågan!

Men jag har hemska minnen från föräldragruppen jag gick i när jag fick N... den svämmade över av torrbollar som desutom var 3dubbelt så gamla som mig, de ansåg antagligen att de inte ville beblanda sig med en snorvalp som mig, så jag besparade dem den mödan! hua för moraltanter!


Vi ska även försöka klämma in och fastställa faderskapet, för är man inte gift så ska blivande pappa först medge att han nog har varit där och kan tänkas vara en del i befruktningen... :P


Jag även mailat ett bittert mail till FK, för att de finns ingen tid för föräldrainfo på deras hemsida... och JAG behöver verklich en privatlektion i hur i h.vete jag ska göre sen!


tjoflöjt!

Av L - 18 april 2011 12:46

japp,

 räknar ner till bäbis ankomst: 46 dagar

räknar ner timmar kvar av arbetsdagen: 2.40min

räknar ner dagar kvar att jobba: 7,5!


Den 29/4 gör jag min sista tjänstgöringsdag på läääänge!

sen ska jag ha semesterfram till grynet behagar anlända!


Presentation

En tvåbarns mor, som med jämna mellanrum försöker sätta ord på vardagen, barn-och karl-hund bestyr, min hobby och livet i helhet

Kör livet ala´ svensson-style med radhus, kombi, hund och barn... och det är alldeles fantastiskt!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards