mammeluck

Alla inlägg den 22 april 2011

Av L - 22 april 2011 14:37

Dagen började med att jag sov alldeles för länge, och vaknade av att det ringde på dörren kl 12!! Yr vaken och förvirrad insåg jag att klockan var för mkt och Jhade komit hem från jobbet utan att jag ens hört han... Det blir lätt så att om J sover så sover ju jag oxå.... problemet är ju bara att J varit vaken och jobbat hela natten, medans jag sovit hela natten, plus massa timmar till på dagen... dumt.


I vanliga fall brukar den stora svarta, eller N väcka mig... men N som är hos pappa tännkte väl att jag fick klara mig själv i dag, och den stora svarta var väl oxå trött antar jag...  Nu kan jag ju inte säga att jag inte är utvilad iaf!


Raskt på med kläderna så styrde jag och Boss ner mot strandpromenaden och vi vankade där, Boss tog både ett och två bad och var överlycklig över att det där hårda som varit på vattnet en längre tid var borta... han tycks inte reflektera nämnvärt att det är ap kallt i vattnet dock. Pratade med kära C i tele *saknar den damen!* det slutade iaf med att Boss och jag vankat längs strandpromenaden, tagit oss upp för gigantiskt backe och en liten runnda i skogen å några sitt pauser där i mellan så kom vi hem 1,5h senare... Nu har vi ju egentligen inte gått särsklit långt, men det tar tid, med en sån som mig just nu.


stundtals så tänkte jag att jag kanske får ringa J å säg att jag inte kommer någonstans, å att han får hämta mig med bilen å köra till forlossningen istället...men det gick sjukt bra! Jag saknar att kunna gå å bara vara å njuta utan att ha ont... snart så!


Väl hemma blev det java, lite blogg update och FB ute i solen! NICE!

SNART ska vi väcka J och förbereda oss för påskkäk hos Farmor siv! göttans!


Jag som de senaste 8 månaderna gnällt här i bloggen om allt kring grav och hur jag mått måste bara säga att just nu, mår jag så sjukt bra! Visst det är tungt, sammandragningar och lite begränsad framkommlighet....MEN just nu mår jag rusktigt bra, så bra att jag tom kan tänka mig att vara gravid ett litet tag till om det skulle behövas:) jag mår UBER bra! å det är sol å livet är som det ska helt enkelt...jag har inte spytt på snart 2veckor! d  ni! det är rekord på de senaste 8 månaderna. :


Jag hoppas att herr WC å jag inte behöver ha några fler dater på ett tag!


OCH i går fick vi vårat vrååååålåk!

är mkt nöjd än så länge! Mkt lättstyrd om man jämnför med den vagn jag hade till N.... så flyger denna fram :) Nu ör den även bäddad och klar, redo för bäbis! *Stort tack till  mina svärföräldrar!*


Idag går vi även in i v 35

5 more 2 go!




Presentation

En tvåbarns mor, som med jämna mellanrum försöker sätta ord på vardagen, barn-och karl-hund bestyr, min hobby och livet i helhet

Kör livet ala´ svensson-style med radhus, kombi, hund och barn... och det är alldeles fantastiskt!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards