mammeluck

Alla inlägg den 21 december 2011

Av L - 21 december 2011 20:13

Jag är här igen, fortfarande inte så mkt vettigt att säga, men har jag egentligen någonsin haft det?

Jag vet inte om jag tänker fortsätta blogga, har jag ju er som tittar in här då och då, men få av er ger er till känna... jag vet inte om jag egentligen har så mkt att bidra med...


Jag började skriva i bloggen på allvar när jag var gravid, försökte hålla uppdatering vecka för vecka... borsett från alla de veckor jag spydde dygnets alla timmar....

Det har varit roligt att uppdatera om Mira efter hennes ankomst, skryta om vilken fin och duktig tös jag har. Svärt över alla baby-beskymmer och nya omställningar... men jag vet inte... någonstans känns det lite creepy att lägga ut om oss, mig här.... och det kommer inte allt för mkt tillbaka...lite som att prata med en vägg... å monologer är inte kul i längden. Kanske är inte bloggandet något för mig....jag vet inte... jag ska klura lite påt!


bjussar iaf på lite pix! Här är julfeelingen på top och jag vet att vi kommer få en toppen jul med min helt fantastiska familj!



Presentation

En tvåbarns mor, som med jämna mellanrum försöker sätta ord på vardagen, barn-och karl-hund bestyr, min hobby och livet i helhet

Kör livet ala´ svensson-style med radhus, kombi, hund och barn... och det är alldeles fantastiskt!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards