mammeluck

Alla inlägg den 11 februari 2012

Av L - 11 februari 2012 13:02

Å det är jag med! Natten har varit en skaplig tålamodsprövning!

Då jag var borta hos grannen i går kväll och J var hemma med barnen... när jag kom hem straxt efter 23 var lilla fröken vaken... och hade bara tjatat efter mamma...

Jag trodde inte riktigt hon gjort den kopplingen att jag är mamma...utan mest att det var roligt ord säga...men hon kanske har mer koll än vad jag trodde.


Imed tösen i säng, och sen började det...hon har vaknat säkerligen 30ggr i natt, varit ledsen somnat vaknar, skrikit om vart annat...whaaaat!? jag vet inte varför... men jag är hur som haver jäkligt tok trött i dag, och lillsnöret oxå... så jag gissar på att dagen kommer bjuda på en övertrött och grinig bebis och likadan morsa!


Jag undrar hur trött J är på en skala, han jobbar och han har heller inte fått sova så mkt pga gaphalsen till dotter...



Nu sover iaf lllsnöret, och jag tror jag ska försöka göra lite nytta och sen förhoppningsvis även hinna med att söva en liten stund...


hola!

Presentation

En tvåbarns mor, som med jämna mellanrum försöker sätta ord på vardagen, barn-och karl-hund bestyr, min hobby och livet i helhet

Kör livet ala´ svensson-style med radhus, kombi, hund och barn... och det är alldeles fantastiskt!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards