mammeluck

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av L - 1 februari 2012 17:22

Måndagen och 4 års dagen blev hektiskt och inget direkt firande hanns med...


Igår var en väldigt annlorlunda tisdag!

Dagen började som vanligt, men runt 13 kom J hem efter att ha varit och köpt snus...

Med ett paket... en försenad 4års present...

Jag tänkte väl att det nog kunde vara ett nytt hänge till min sabo samling och öppnar men där i låg det två ringar...

 


min första kommentar va nähäää... J gick lite halvdant ner på knä och säger

" vill du gifta dig med mig"

såklart blev det ett JA! ;)

Men jag var något ställd... bara så där utan krusiduller i vardagsrummet en tisdagsförmiddag... inte riktigt så jag föreställt mig det

Så nu är vi ringmärkta och nångång framöver ska det börjas planeras inför bröllop... ;)

Det blev en mkt bra tisdag!

Vi gick ut med barnen å käka på briggen på kvällen för att fira,

Hemma hade jag förberett efterätt och efter barnen somnat blev det en skräckis och soffhäng....

Kändes som en bra dag, och som oss.. ingen av oss är några vidare romantiker och jag ´hade inte velat göra något annolunda.


Ringarna var dock "låneringar" och i dag har vi varit och beställt våra riktiga ringar, och jag är sjukt nöjd, tror det kommer bli ruggit fint! Vi designade egna ringar, och hur kul är det inte att ha just den ringen vi ville ha och risken för att någon han en exakt likadan är minimal. Det blir inget klassiskt guld! Jag har nästan aldrig guld annars och denna ring kommer jag vara bekväm i alla dagar! :)

I min ring är det fyra stenar, en för varje år vi varit tillsammans fram till förlovningen. Nu måste vi bara vänta på att de ska tillverkas, det blir spännande å få se dem sedan!


Presentation

En tvåbarns mor, som med jämna mellanrum försöker sätta ord på vardagen, barn-och karl-hund bestyr, min hobby och livet i helhet

Kör livet ala´ svensson-style med radhus, kombi, hund och barn... och det är alldeles fantastiskt!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards