mammeluck

Direktlänk till inlägg 9 januari 2011

Söndags tidsfördriv

Av L - 9 januari 2011 14:45



1. Hur gammal är du om fem år? 31 år... Vuxen som attans!
2. Vem var den sista du träffade? Jessan och sötkorven Agnes!
3. Hur lång är du? 176,5 centimeter på en höft
4. Vilken var den senaste film du sett? Djungelboken 2 tillsammans med Noel i morse :)
5. Vem ringde du senast? Jessan
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Vill ni ha marängswish?" till Noel 
7. Vad är dagens planer? Inga planer alls! SKÖNT!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? RINGA...sms på iphone e as jobbigt!
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? I fredags
11. Vilken ögonfärg har du? Brun
12. När vaknade du idag? Första ggn 23.40, sen 02, 04, 07, och slutligen 9.30
13. Har du någon gång hittat en katt? hmm, nä har nog aldrig letat?
14. Vilken är din favoritplats? Strandpromenaden på sommaren
15. Vilken plats föredrar du minst? Tandläkaren och sjukhus!!! URRK
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I ett större hus, med mina 2 barn ev 3 barn, gubben å Boss. En fet lön och minst en thailandresa/år!
17. Vad skrämde dig som barn? Granngubben!
18. Vem fick dig att skratta senast?Boss när han sprang in i väggen
19. Är du för ung för att äga vinylskivor?Nä, eller? jag hade iaf en sån mindre variant av vinyl...ni vet en sån som kom straxt innan CD skivan.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Båda 2
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan
22. Hur många kuddar har du i sängen? 7 totalt, 4 som är MINA!
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Har du någon gång spytt på fyllan? MJO... det kan ha hänt ett par gånger kanske..
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota!
26. Är du social? Ibland, ibland inte alls!
Vilken är din favoritglass? just nu piggelin!
27. Vad skulle du göra om du vann en miljon? betala av lite lån, Resa med familjen och börja titta efter ett större hus.(JA jag vet att en miljon inte räcker så långt men jag investerar väl dom först då!)
29. Tycker du om kinamat? Japp
30. Tycker du om kaffe? Oh jaaa! Men inte just nu... det går icke ;(
31. Vad dricker du till frukost? mjölk
32. Sover du på någon särskild sida? först den ena sen den andra
33. Kan du spela poker? njae det vore väl att ta i lite i överkant kanske...
34. Tycker du om att mysa? oftast
35. Är du en beroendemänniska? Ja, TYVÄRR.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? NÄPP
37. Vill du ha barn? Ja Men det räcker nog efter grynet i magen.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej, och hoppas jag slipper.
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet! <3
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder å bra å ha saker!
42. Äger du dyra smycken? Dyra för mig, ja.
43. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Honungspuffar...mums!
44. Vem är den roligaste människan du känner? Å jag känner faktiskt många som är riktigt roliga! Lucky me!
45. Välj ett ärr på din kropp? höger Knäet, Jonas dumma cykel högg mig rätt genom byxan och in i hela knät så det bloade som attans! jamenar vem FN kommer på att cykelpedlar ska ha huggtänder!?!
46. Vad har du för ringsignal? saW
47. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja, mor min har fler
48. Flirtar du mycket? Nej Inte längre.
49. Vart togs din profilbild för din blogg? haha vet inte
50. Kan du byta olja på bilen?Nä, men jag kan läsa mig till det!
51. Har du fått fortkörningsböter? Nej, det vore ju olyckligt eftersom jag inte har körkort!
52. Vilken var den senaste bok du läste? Varför gråter inte Emma -  Emma jarnestig
53. Läser du dagstidningen? varannandags-tidningen möjligtvis!
54. Prenumererar du på någon tidning? Nope
55. Dansar du i bilen? går det?, jag tror bara jag studsar lite, och sjunger möjligtvis.
56. Vilken radiostation lyssnade du på senast? P3
57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? inköpslista för bäbis
58. När var du i kyrkan senast? Oj, inte en aning faktiskt... på Ramona o Carls bröllop?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av L - 15 maj 2012 11:37

Våra dagar tillbrigas ute i trädgården, vi har börjat med att flytta ut på altanen igen...gött som attans... MEN i helgen har bossen haft tokfnatt och försökt gräva upp, bita upp/ tugga upp altanen...det slutande med att J skruvande bort ett par pl...

Av L - 9 maj 2012 11:20

  min fina ungar!     igår tog vi oss en promenix för att möta pappa efter jobbet, det tog oss 35 min att ta oss halvvägs... men spännande var det! tillommed kissen anslöt sig till oss på kvällen firade vi vår tre åring ...

Av L - 9 maj 2012 11:14

Nu har godbitan hunnit bli 11 månader, inte ens en månad kvar så blir hon alltså 1 år! 1 år, förstår ni!? hon är snart inte min lilla bebis längre ;/   Nya kunskaper hon har förvärvar sista tiden är: * tar 5-6 steg själv, och står stadigt!...

Av L - 6 maj 2012 10:34

Jag har tappat lusten attt blogga, den kommer nog tillbaka en vacker dag kanske... ...

Av L - 22 april 2012 22:49

in life!     Vi har det tokbra och jag har helt tappat lusten att delge och uppdatera er här, men det kommer... snart.   på återseende! ...

Presentation

En tvåbarns mor, som med jämna mellanrum försöker sätta ord på vardagen, barn-och karl-hund bestyr, min hobby och livet i helhet

Kör livet ala´ svensson-style med radhus, kombi, hund och barn... och det är alldeles fantastiskt!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards