mammeluck

Alla inlägg den 16 januari 2011

v21

Av L - 16 januari 2011 17:44


Nu är vi i v21, dvs att det är längre än halvvägs! De ni! ;P


Magen börjar tom bli svårt att dölja i jobbarkläderna, och dom är ju inte direkt kända för att vara smikrande för kroppen... har fått ett par gigantiska alá  hiphop brallor där skrevet hänger vid knäna...  nice!

passar väl mig alá sunk perfekt... suck. (möjligtvis någon som undgått skvaller som kanske tänker att jag minsann lagt på mig bra mkt mer än nödvändigt)


Igår va jag ute med mina underbara töser R & A, vi käka 3 rätter på briggen och pratade oavbrutet i 3,5h... lovely! Vi insåg också att det kan vara sista gången vi hänger utan barn på väääldigt vääldigt länge!

Vi bestämde oss snabbt för att MINST 1 sådant tillfälle måste tas innan mars då Rs gryn förväntas anlända med flamingon


Tänk att det är så fantastiskt så att två av mina bästa vänner och jag är gravida samtidigt!


Har faktiskt inköpt vår första bäbis plagg oxå...

Här:


tyckte den vara passande, med tanke på var ifrån mor och far har sin inkomst :P


God kväll!

/L


Presentation

En tvåbarns mor, som med jämna mellanrum försöker sätta ord på vardagen, barn-och karl-hund bestyr, min hobby och livet i helhet

Kör livet ala´ svensson-style med radhus, kombi, hund och barn... och det är alldeles fantastiskt!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards